خط آهن تهران – عشق آباد منطقه رامتحول خواهدكرد/ مانعی در روابط ایران و تركمنستان وجود ندارد
نوشته شده توسط : xmovies

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری ،' محمود احمدی نژاد' شب گذشته- یكشنبه- در دیدار ' خوجه محمد اف ' معاون رییس جمهور تركمنستان كه در حاشیه سومین جشن جهانی نوروز در دوشنبه مركز تاجیكستان برگزار شد ،تاكید كرد كه روند اجرای توافقات و پروژه های مشترك بین ایران و تركمنستان از سرعت قابل قبولی برخوردار است.

وی اظهار داشت: با توجه به دوستی و نزدیكی ملت و دولت تركمنستان با ایران روابط دوجانبه بین دو كشور هر روز گسترده تر خواهد شد .

رییس جمهور كشورمان با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای تسریع در تكمیل پروژه راه آهن تهران – عشق آباد تصریح كرد : خط آهن تهران – عشق آباد پروژه تاریخی است كه چهره منطقه را متحول خواهد كرد و امیدوارم با تسریع ، احداث بخش های باقی مانده در سال جاری به بهره برداری برسد .

'خوجه محد اف ' معاون رییس جمهور تركمنستان نیز در این دیدار با اشاره به اینكه ملت ،‌دولت و شخص رییس جمهور تركمنستان همواره از ایران به عنوان كشوری دوست و برادر یاد می كند، لزوم تداوم حسن همجواری دو كشور را مورد تاكید قرار داد و گفت: روابط ایران و تركمنستان در همه عرصه ها رو به رشد است و احداث خط آهن تهران – عشق آباد در كنار همكاری های سطح بالای دو كشور در عرصه تبادل گاز و انرژی الگوی موفقی در توسعه همكاری های دو جانبه به حساب می آید .

سیام*1580





:: برچسب‌ها: نور ,
:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: